Click here for Myspace Layouts

Thursday, 19 May 2011

pen merah pen biru, u marah i luv u

pen merah pen biru,
u marah i luv u
<3

Salam semua ..
hyep korg !
 sweet x ayat tu ?
ayat mna? ayat kat atas tu lah... ngeee.
 humm. sweet kan?
 ni mesti for org tengah bercinta or nak bercinta ,
 nak bercinta?huh pandai kew bercinta?
bercinta tu apa? -.-
 (budak 1 tahun tanya)
humm,
 tp. sekarang ni bebudk darjah satu pon tahu 
what is CINTA.

korg sedang bercinta ?
bercinta dgn siapa?
(ngan makwe pakwe kami la ngok)
ngeee  oke -.-
bhaha. humm. aq ?
aq bercinta x?
>_<' tah la..

korg , kalu ckp nak bercinta tu. nk couple, mmg xsalah pun.
sbb semua manusia ada perasaan kasih, sayang, suka, dll  antara 1 sama lain.
so. kalu nk bercinta tu , rasa nya oke. but
biar ar berpada pada. org lain bercinta jugk xda pun over makcik
mcm sesetengah org tu kan.
kalu tengah bercinta tu , pape semua nk ngan makwe pakwe diorg kan.
contoh , kalu nk kuar ngn mmbe pun. nak ANGKUT makwe pakwe diorg
ngee. tak payah kut. sbb. ada time la ngn mmbe ngn makwe pakwe tu .
mcm semak jea wei.
 mmbe aq sama la. ajak kite kuar. then pegi jumpe awex. yg aq ni gile sorg
xda sape teman. mmg x la.
wateva la.
sekarang ni tah2 budk darjah 1 pun da bercouple.
dunia2.

oke ah, stop dulu at sini,
mama aq nak balik kg la. aiyoo. aq la manusia kat atas muka bumi ni,
yg malas nk ikut balik kg.
sbb?
sbb buhsan ,da la xda sape kat kg tu,
just nenek aq jea.
 sepupu sepapat pun xda,
tp !
wifi n lappy ada kat sna
astro ada,
. yg paksu punya.
 bole jea nk mintak tuk on9 fb, muahaha
tetambah kan. paksu aq keja kl skrg, mmg xla.
lappy tu aq buat harta. haha  :P
 oke ah. chaw.

p/s : thank kat dy3 yg follow td. hee :)






2 comments:

Edy Fee said...

wowo lkame tak balik kampung jugak
tetiba teringat..

Anonymous said...

haha. jum la blik same2. hek