Click here for Myspace Layouts

Monday 28 November 2011

tak sedar diri :D


boleh blah tak?


Salam semua. selamat malam.
huhu. sekarang da pukul 11.46. :D
u all da pengsan ke? haha
btw aku tak ada rasa mengantuk langsung malam ni. wahwahh
boleh lah aku study malam ni. (la sangat)


ok. err korg buat apa je? 
onl facebook ke? huhu 
hmm.. btw sekarang ni aku belum habis paper lagi ..
stay ada 3 paper lagi tengah tunggu aku =='
bila xtau ar nak habis..


tapi bila pikir2 balik. mcm ok la. SPM sekali seumur hidup :)
tak mau la repeat2 nnti :D
aku da buat yg habis terbaik la, yg paper sebelum ni.
n nak nak lgi terbaik untuk nest paper.
(study tak pun)
hahaha


aku mmg tak sedar diri :P
aku ada paper khamis nnti.
subjet Perdagangan, Psv (p2)
aku study lah kejap Perd td, haha
mengantuk pulak -.-'
then datang onl. tak mengantuk pulak. haha :P


ok. untuk paper 2 PSV. diorg da bg soalan.
n semua soalan2 dy tah pape ja. (susah gila)
aku tak tau la nak buat yg mana nnti.
tapi
ada satu soalan,
ada masuk mcm soalan time aku final exam tahun lepas :D
aku mcm nak buat soalan tu ja.
contoh soalan dy,
kena buat budak2 main buih belon, kat pekarangan rumah 
*tak boleh blah je kan.
err sumpah aku xpandai nak lukis manusia *jujur
then aku ada soalan dy mintak buat kucing time tengah melantak.=='
lagi la aku tak pandai. hahaha


kenapa aku amek paper PSV ni =='
time awal tahun dulu. serius aku dgn mmbe2 aku
sepakat plus bersatu untuk taknak ambik PSV.
tapi last2 kena ambik jugak,
sbb paper ni wajib untuk kelas aku. *terpaksa
then kami kena buat segala mak nenek kerja kursus,
after tu aku mula rasa BEST pasal PSV.
then aku dapat 92% markah untuk PSV tu :)
(saja nak bg tau) hahaha
 untuk pengetahuan korg.
kami perlu mencari (cewahh) markah untuk exam ni.
just 40 - 50 sahaja untuk nak dapat ''A''
hebat tak?
*ada korg kisah


oke. la tak da benda nak cita hari ni. haha
bosan la. korg mesti mengantuk plus nak pengsan dgn entry aku kali ni?
haha.



selamat malam semua :)



No comments: