Click here for Myspace Layouts

Monday 28 November 2011

Nazmi Faiz Mansor


korg ada kenal?




boleh belah tak aku letak pic profile picture mamat tu?

Nazmi Faiz Mansor 

hahaha

tak boleh blah kan? haha


japg org cakap aku tergila kan mamat ni plak.
btw serius cakap. si Nazmi ni tengah HOT sekarang kat Msia ni.
*untunglah


kalau korg nak tahu sangat2 kan. haha
Nazmi Faiz ni sama umo dengan aku  je. so baya2 aku la. 
mybe dy tak ambik SPM tahun ni. or dy da ambik paper tahun lepas.
tah la. lantak dy la. aku just kagum (wahh) dengan bakat dy >.<
suka tengok dy lari-lari kejar bola. HAHA *tahpape
comel la tengok dy lari >.<'  *gile
oke. hope dy success dalam dunia bola sepak ni :)


*aku terharu la sebab dy sama umo dengan aku  HAHA
korg tak payah nak jelous 




bye :P





p/s : esok bebudak science da habis paper SPM :)
*cemburu gila babing

No comments: