Click here for Myspace Layouts

Thursday 1 December 2011

satu lagi. lagi satu :)


  
*tajaan GOOGLE 



Assalamualaikum :D

Selamat malam semua.
da tido ke? huhu 
btw hari ni rasa penat sangat .
 after habis paper perd n seni ptg td ^^

ptg td best la jugak main colourwater. haha *main sorg2
boring nak mmpus. diorg bg time 3jam tuk paper tu 
alahaii >.<  btw whatever lah
benda da lepas. usah dikenang.  *poyo


err. buat apa tu?
study ke. huhu almaklumla ada bnyak paper lagi SPM yg belum habis =='
sabar ja la. -.-'
btw paper aku akan ada 2mgu selepas ni pulak. 
*ingat aku nak study sngt ke 2minggu tu?


ok sekarang ni  semua org tengah busy nak g pangung wayang^^
*sumpah lama tak pegi
last aku pagi , time keluar dgn mmbe2 sebelum exam :D
n kakak2 aku pun nak keluar semata2 nak g tonton cita 

Ombak Rindu

yang aku ada tahu, cerita tu amek dr sebuah novel :)
patut la, ramai makcik2 n kakak, adik2 nak g tengok =.='


*sumpah aku sikit pun tak teringin nak pegi. haha


lantak ar, aku stay ada 1 paper untuk SPM ni.
bila tahun ar nak habis =.='

ok. tapi tak pa. SPM sekali seumur hidup :D


oke. lah


BYE =)

No comments: