Click here for Myspace Layouts

Saturday 31 December 2011

2011 tak akan dilupakan


  

Hi semua


   Asslamualaikum :D korg buat buat ape? korg sihat? huhu aku kurang sihat -.-'' dari malam semalam lagi, aku tak pasti kenapa tetiba tangan aku sakit :[  aku rasa lepas aku balik dari Kolam air panas tu -.-'' err tak faham la kenapa. haha. biar la. korg bukan kesah pun -.-'' btw lagi beberapa jam je lagi. kita akan menyambut tahun baru ^^ korg jangan nak buat lupa ya. and aku rasa + pasti semua manusia dekat bumi ni tahu yang esok dah nak masuk Tahun Baru 2012 :) 


   Sorang2 aku pun tengah rasa excited giler. and dekat rumah aku je, dah dengar org main bunga api with mercun :D semangat giler diorg. *bising nak mmpos tahu x? tahu x? magrib2 main mercun. er korang lepak mana malam ni?? hmm aku ingat nak pegi Penang sana. -.-'' mmg takda banyang2 penang japg. kawan2 aku semua busy. aku nak keluar dgn sape -.-'' dgn parents ? hmm mak aku xda ar. beliau pulang ke kampung -.-'' bapak aku semestinya kerja. tak da hari bapak aku tak kerja. huh kadang2 sampai aku tak tahu nak buat ape -.-''


    Seharian hari ni. aku ngadap lappy ja. lama2 mcm ni meletop lappy aku -.-'' . korg dah bersedia nak masuk tahun baru ?? aku tak tahu la. aku bersedia ke tak -.-'' aku tak boleh nak lupakan 2011. aku sayang kan 2011. mcm mcm hal , baik buruk terjadi time 2011. huhu sumpah syg gila :P *over je 


    Berdasarkan jam pada lappy aku. skrg pukul 8.40 pm. tinggal lagi lebih kurang 3jam 30 minit mcm tu nak  '' memasuki '' tahun baru :D ape ape pun. tahun 2011 aku tak lupe la segala yg terjadi time '' tahun ni '' sedih giler sbb 2011 da nak pegi :'D aku rasa kejap je masa berlalu. huh >.<''  *korg mengantuk ke -.-'



     Btw. bagi aku ar. tak cantik, tak elok, tak menarik, tak segala kalau ada perempuan keluar malam2 g lepak dengan pakwe ke, dengan boyfriend  -.-'' dengan mmber2 ke, sbb nampak macam .. macam - macam -.-'' tak tahu nak cakap. bagi aku buruk giler  kalau ada minah2 mcm tu tengah lepak mcm tu. tetambah bebudak bawah 18 -.-'' mak bapak diorg tak kisah ke ? oke mmbebel jap. aku lain la.aku lelaki. aku dah nak masuk 18 tahun depan. haha so.korg minah2 tak payah kot keluar malam ni. kecuali kalau dgn parents :) *korg mengantuk ke?




  oke bye  :)



says : bye bye 2011. sayang kau ketad2 (V)

4 comments:

mohd khairornizam bin mohd yunus said...

heheheh...memang bnyak kenangan at thn 2011 nie
lebih2 ag thn 2 lah thn yg terakhir wat kite menjejakkn kaki ke alam persekolahan
that y lah x dpt nk lupe kn..
:'(

Ziyyad Fahmi said...

aku pun :)

eddy syrol said...

mana boleh lupa pada kenangan :)

Ziyyad Fahmi said...

yeah betul :D