Click here for Myspace Layouts

Sunday 4 December 2011

Menunggu -.-'


motif ?


Salam semua :)
selamat petang yaw.
korg baru lepas melantak ke?
ok aku tahu :)


btw aku baru jew balik.
balik dr pergi mencari kerja *apakah -.-'
err aku cari untuk nak buat part-time nnti.
after habis paper SPM :)
aku stay ada satu paper jew lagi untuk  habis SPM ni.
hari ni  last paper untuk budak akaun :)
gudluck yaw :D


then td aku g cri kerja kat tesco, n merata tempat la. 
btw susah jugak taw tak untuk  nak cari kerja .
tadi aku pegi dgn si haikal ,ikmal, n low.
n kami just pergi interview, n bg nama segala .
 then just tunggu diorg call aku jew patang nnti.
nak terima or tak :D
so. aku jest menunggu jew. calling diorg
*excited




mmbe aku semua TERUJA nak g keja Pizza Hut  -.-'
*sumpah aku tak berminat nak berbakti dekat Pizza Hut. 
tak taw kenapa --'
n mmbe2 aku semua da dpt keja situ^^



sebelum g Pizza Hut td. 
kami pegi Kfc dulu.
n ada la terjumpa ex clsmate aku dulu
bdk amirul tuh 
dy tengah interview dkat situ.
sumpah. lama gila dy interview . 
tah apa abg tu tanya pun aku xtaw .


erm korg buat apa tuh? sumpah bosan >.<
paper last aku mggu depan. 
so minggu nak aku nak relax makcik kejap :P
*tak reti2 nak study.



td time keluar. jumpa bebudak science.
ya la. diorg da habis paper.
last paper diorg Bio , rabu minggu lepas.
*jelous nak mmpos >.<
si liyana, fisha ngn najwa :)
diorg pun tengok mencari2 kerja ~


oke lah. aku nak layan FB jap,

bubye :D








p.s : hp aku berbunyi^^
*ada msg jew =.='





No comments: