Click here for Myspace Layouts

Saturday 10 December 2011

Abiya Soo



Morninggggg :D

Asslamualaikum semua.

selamat pagi -.-'
haha.. buat apa ja korg?
sudah makan ka? 
huhu. aku baru ja lepas makan.
tapi belum mandi . hehe
sumpah aku mmg malas mandi. 

oke. abaikan.

btw hari ni aku ada satu cerita ah.
korg sila  pasang telinga cepat :P


Buletin Utama TV3


sebelum tu.
korg rajin tak pegi tengok  Buletin Utama kat tv3 tu?
ahh. aku tak la selalu . jarang jugak. haha
btw. semalam ada  berita pasal makcik ape tah. 
kena tinggal tepi jalan  dekat dengan Merbok.
*korg tau ka Merbok tu kat mana?
haha
kalau tak taw. g buka google map :)


then. kesian siot makcik tu.
mybe anak dy yang tinggal dy tepi jalan dekat2 merbok tu .
hmm. then mereka jumpa dy dekat dalam UiTM Merbok. HAHA



fakta
 seorang mak boleh ja nak jaga sepuluh anak.
but
sepuluh anak tak boleh nak jaga seorang mak.




ABiya SOo
korang kenal? 


nama : Amira Abdul Rahim 
*nama femous Abiya Soo

umor : tak pasti

asal : Tanjung Rambutan Perak

pendidikan : budak Dip dekat UiTM Merbok.

masalah : sakit Otak



HAHAHA
btw. aku merapu ja tadi pasal makcik bagai tu :P
korg sila jgn  percaya kay. haha


actually si Abiya Soo dekat atas tu. senior aku.
haha.


semalam boleh ja dy pegi post picture dy tu. 
dekat wall FB aku. HAHA
oke. minah ni serius slumber bapak.
dy ada kisah ka org nak cakap apa?
haha. 
then. semalam sakit perut aku . sbb tergelak
tengok pic DP dy tu. 


arr. Abiya Soo. 
aku gurau ja kan? hahaha
tak marah kan? 
sumpah dy cool gila.


then semalam aku mintak dy letak picture tu
dekat Kad pelajar dy. hahaha
dy cakap. next sem dy nak buat,. haha
oke. aku akan tunggu :D



oke. aku nak pegi mandi. -.-'
*busuk bukan 



bye :)






p/s : masa untuk study !!!!

No comments: