Click here for Myspace Layouts

Thursday 8 December 2011

OMG haa?


nak kerjaaaaaaa -.-'


ok. aku berasa amat kesal dan kecik hati *cewahh
sebab apa yang aku pergi interview baru2 ni
tak ada sapa pun yang call aku. -.-

OMG 

kenapa. aku tak layak ke nak buat keja kat tempat diorg --'
kenapa dan kenapa -.- 
err. tension pulak aku. da banyak hari tunggu siot 
sorang pun tak ada call aku. 
tak da  nak bagi tahu. yang aku dapat kerja.
untuk after SPM ni -.-

:(

 ke belum ada rezki aku .
ke..  arhh malas pulak nak pikir,
btw minggu depan aku ada paper last,
baik aku study .
*study la sangat kan.haha.


kawan2 aku smua da excited gila vavi.
nak pegi kerja -.-'
ok . aku jelous nak mati 


 dalam dua tiga hari ni . kalau aku jawab calling.
dengan penuh ramah lagi. siap Assalamualaikum. 
dengan sopan n santun -.-'
ya la. takut2 kalau manager yang call. haha  *mesra alam kejap 
but semua tu tak da.  xda pun manager2 mna nak call aku. -.-'


oke. lah. nak keluar jap. 

bbye  :)






p/s : korg ada keja untuk aku tak -.-






No comments: