Click here for Myspace Layouts

Friday 16 December 2011

Amat Tersangat -.-'


Hye guys!


 Morning semua  :D sekarang da pukul 12.14pm. korg yang belum mandi pagi. bawak2 la pegi mandi. btw hari ni aku bangun awal daripada biasa. haha aku  bangun tido td pukul 10.30 pg  selalu nya pukul 11pg  baru aku nak terjaga. *kesah  . 


selamat hari sabtu :) sumpah bosan sangat hujung2 minggu macam ni . aku nak hang out pun. mmbe takda. semua tengah busy plus sebuk berkerja . aku ja yang tengah goyang kaki kat rumah mcm anak raja . hujung bulan kalau duit masuk tak apa jugak. haha. aku nak ambik lesen kereta la pikir. tapi xda geng -.-' *masalah dunia. malu and segan nak pergi sorang2. lagipun aku drive kereta pun tak penah. haha :P 


hujung2 tahun mcm ni. korg n keluarga pergi holiday kat mana. huhu bestnya.. mmbe2 aku cerita , pergi holiday merata tempat. aku ja tak pegi mana2. mampos dekat rumah ni ja -.-' bapak aku busy bekerja mengalah PM . bapak aku polis. Polis mmg susah and payah nak dapat cuti -.-' *sila jgn bercita2 jd polis yaa. haha . kakak aku cakap. after SPM. kalau result aku tak berapa nak bagus * -.-  . kakak aku suruh aku mintak polis -.-. *kuasa pulak aku.  sumpah tak nak. tapi kat sekolah. aku aktif ja Kadet Polis. *bangga 


20hb ni mak aku nak pergi Sabah :) Mak aku pegi sorang ja -.-' *sabajala . aku n kakak aku n adik aku kena tinggal. bapak aku semestinya busy mencari rezeki . seminggu jugak mak aku nak pergi . yang kakak ke2 aku. dy da nak balik Kolej petang nanti. Isnin nanti da buma sem baru. *korg kesah?


actually aku tak tahu nak merepek apa hari ni . HAHA. saja nak buat entry yang bosan lagi tak da sapa nak view. hehe :D korg kalau nak datang kedah, datang la, nnti calling aku. aku tunggu. bosan la stay sini. *opss 
err nak balik Rawangg -.-' rindu dekat sana lahh . bila tahun pulak turun sana -.-' 



oke. korg bebudak sekolah. mesti tengah sebuk pegi shopping barang sekolah kan? maklum lah dah nak buka sekolah kan.. oke. aku rindu nak pakai baju sekolah. hee^^ kay la. aku nak pegi melantak kejap. lapar nak mampos. tak makan dari pagi td. sekarang da nak masuk time lunch dah . 




kejapp kejapp. gud luck dekat semua bebudak PMR 2011 yang nak ambik result minggu depan :) gud luck yaw dari abg senior. haha *geli pulak aku . tak lupa jugak dekat sepupu si Durrah Husna. hope result kau gempak nanti  :)



bye bye



p/s : korg dengar cita pasal best student melayu pertama  berkhawin songsang (gay) . *sila buat2 terkejut
mungkin ini tanda tanda kecil dunia nak kiamat ?

2 comments:

Akmal Khalidah said...

Entah kenapa bila baca entry ni aku tergelak sorang2. Ruginyaa tak masuk plkn, kalau tak, boleh kau tackle minah cun kat sana! Hahaha. gurau.

ziyyad fahmi said...

haha. kau mmg. hehe ye la kan. untungla sapa yg pegi plkn. dpt kenal ramai aweks. haha :D