Click here for Myspace Layouts

Tuesday 27 December 2011

2011 vs 2012



hiasan only


Morning semua ^^

hye guysss. hi korg semuaa -.-''

         Aku tak faham kenapa hari ini aku begitu semangat and happy semacam. huhu korg jangan tak perasan ye kita . ceh ''kita''. ye la kita semua manusia dekat atas muka bumi ini, yang staill panjang umur dimurahkan segala galanya dari Tuhan untuk terus hidup :D korg kena bersyukur tau. sbb korg dipanjangkan usia. semua orang tak nak mati kan? *soalan bodoh err semua nak hidup sampai berjuta tahun lagi . tapi apa apa pun semua itu Allah dah tentukan. kita just berdoa je. Ok. aku bukan berceramah dekat sini. cuma nak bagi tahu korg yang still tak faham akan lagi tiga hari kita akan masuk ke tahun baru, iaitu 2012  :)



       Rasa sedih sangat nak tinggal kan 2011. huhu. banyak hal yang berlaku pada tahun ni. tahun ni la aku taman persekolahan. aku menduduki SPM. berbagai bagai. aku rindu semua tu. korg yang still sekolah. baik pergi sekolah dengan ikhlas. HAHA. sbb nya nanti da habis sekolah menyesal tak sudah macam aku. aku menyesal tak gunakan waktu sekolah aku dengan sebaik nya. dan sekarang tengah gile nak pegi sekolah. *ape aku mmembebel ni -.-''



      Oke. err ape Azam korang untuk tahun hadapan ? dekat FB ade abg tu tanya. ape Azam aku -.-' sumpah aku tak tahu. haha. teruk kan? err bukan aku tak pikir. tapi tak tahu. -.-' hope tahun hadapan akan lebih baik and cermerlang dari tahun ini :) 



       Korang percaya akan kajian mengatakan bahawa Kiamat pada tahun 2012 ? oke takda pun dekan Al - Quran cakap mcm tu, and aku sikit pun tak percaya dengan benda mcm tu :)  tapi apa yang aku percaya. dengan ape yang aku tengok sekarang ni dengan apa yang berlaku sepanjang hari. berita tentang pembuangan Bayi semakin meningkat, and baru baru ini ada lelaki gay Islam berkahwin dengan lelaki orang asing . mybe tu tanda tanda kecil nak kiamat. Semua orang taknak dengan semua tu. Aku nak hidup lagi sampai tua. huhu tapi semua tu kita tak tahu kan. aku rasa takut pulak cakap pasal hal hal ni. hehe  Btw semua harap yang terbaiklah nanti . 


    

Okey . malam tahun baru nanti . kita hang out nakkk? kita pegi tengok bunga api. 
HEE kita pergi dekat Penang. Rancak giler :D 




bye bye