Click here for Myspace Layouts

Monday 9 January 2012

Bangga giler



Hi semua. selamat tengah hari :) 


korg semua buat ape hari ini? busy kerja ke? korg yang dekat sekolah? study ape hari ni? korg yang dekat rumah. tengah menonline je kerjanya. haha. *macam aku :P

jap g aku masuk kerja pukul 5 - malam -.-'' err jap g Kak Zue nak bagi aku kaunter sendiri -.- mak aii 
aku baru je masuk siot . diorg dah nak bg aku kaunter sendiri. aku terpaksa lah.
 cuak gila tau xxx. tau xxx. tau xxx !! tak suka nya. aku takut :(


tajaan google 


nanti buat nya tershot duit Tesco tu -.-'' mampos aku. femous nanti kang, kena panggil dengan org lobi -.-'' taknak aku. aku taknak femous kan diri ini. ya aku mengaku. dekat mana mana pun. aku mmg akan dikenali ramai. haha :P serius. kalau dekat sekolah dulu, semua cikgu dah kenal aku. masuk je balik guru. semua guru kenal. *sila jelous. then kalau dalam kelas. cikgu suka panggil nama aku. tetambah cikgu mathematics, teacher Zuriana, cikgu Jalil Khan. dll.

Btw aku bukan nak cakap aku ni femous ke ape. tapi. nanti kang kalau aku dikenali ramai. mestinya nama aku je kena panggil. >.< kejap suruh buat itu, jap ini. menyapah aku. 

ok , jap g diorg akan bagi aku number ID. number tu gna untuk on Kaunter lah . korg kesah ke?

then semalam dah kenal2 denagn semua senior.
 si kakak ezza, abg kamarul, (ezza and kamarul pasangan couple rupanya)
abg bob, mcm2 abg and kakak -.-'' penat nak kenal semua.

yang sama Part time dengan aku, tak berapa kenal snagat lah. haha aku kena beramah mesra skrg ni. ye la. dah budak baru, nanti kang kena cop. budak sombong lak dgn abg2 and kakak2 senior :P senior la sangat. 


Rindukan class mate aku lah! rindu dekat cikgu! rindu dekat kelas. OMG. kalau lah. boleh mengundur masa . bagai dunia aku yang punya . wow 

but now . ada kawan aku ni. si yan, dy dah slaha sangka dengan aku, then dy buat keputusan, nak putus kawan je dengan aku -.- aku dah anggap dy kawan dunia akhira aku kot. bole je dy buat mcm tu, disebab kan pakwei dy, ah  mls nak cite . buang masa aku je .

by the way, aku bangga gila sbb, kalau org tanya aku, 

''eh ziyyad, kau kerja ape skrg? ke lepek je kerja kau''

dengan bangga nya aku jawab

'' ye la kau. aku kerja la. xkan nak lepak je memanjang. aku cashier skrg''
(dengan kening terangkat)

HAHA. siot je. ok aku gurau je. tak de la, aku bukan bongkak ke, nak show off ke ape,
tapi aku bangga sbb aku dah dapat kerja. haha :P poyo jap.

sebelum ni aku pegi cari kerja mcm ape tah. punya ar banyak aku g apply kerja. apa pun tak boleh.

korg perasan tak facebook sekarang dah bosan kan? aku dah xda hati nak maik Fb. 
bosan mcm mana tah -.-''


oke. aku belum mandi la untuk hari ni :P nak offl dah pun.

 BYE 

No comments: