Click here for Myspace Layouts

Sunday 8 January 2012



hiasan only 


Salam semua :)

sumpah rindu nak mampos dekt korg. err kita bertemu lagi ye. HAHA.

poyo jap.. sorry lah, dlm seminggu ni. rumah aku xda internet -.-''

mak aku tak bayar. so so dy kena stop jap -.-'' *jujur kan? haha

err korg. ape khabar? btw aku skrg dah kerja.. huhu aku bukan riak ke ape :D

baru ja seminggu aku masuk kerja. hujung bulan nnti, kita hang out ah. haha

Btw, hari ape tah. dah lupa. ada HR dekat Tesco Sungai Petani call aku :D

then dy mintak aku dtg interview, kerja Cashier :P

err so aku terima je lah. dah aku mmg tengah free skrg ni, so skrg ni aku da kerja lah.

korg ingat jaga  Cashier senang ke -.-''

esok mybe aku akan dpt kaunter sendiri . wow

tapi aku tak nak ah. gile. aku budak baru. x berani aku . huhu

aku dengar cite result SPM nak keluar bukan FEB. err biar betullll. cuak siot !!

Tawakal je lah :)

oke. esok aku masuk kerja pukul 11pg .

btw, Picturw dekat atas tu ah, Tesco yang aku kerja :P poyo kann? 

and aku baru tahu yang shout Box dah tak boleh guna -.-'' so skrg nak tuka mcm mana lak ni? 

tolong ajar japp >.<''



oke BYE :)

No comments: