Click here for Myspace Layouts

Thursday 8 March 2012

Tak de HATI -.-


Salam

Betul tak orang ckp, 
Duit bukan segala galanya. tapi segala galanya memerlukan DUIT 

Btw pasal duit takde kaitan pun dgn aku punya Title petang ni. 
Malam nanti act aku ada game Bowling dengan geng2 Tesco
Bajet je nak main. Aku takut kalah je. Tapi serius takde HATI lansung nak main benda Alah tu -.-
Hari ni aku keja pg. rasa penat nak mampus tadi dan tak da feel lansung nak pegi japg.

Semakin hari, semakin banyak masalah aku terima. Dugaan Tuhan ke. ke mmg nasib aku tak baik :(

anyway, Tahniah dekat senior2 aku yang berjaya kelmarin. 
Ye lah result STPM sek aku tahun 2011 semua gempak gempak~ 
Tahniah jugak jiran aku. Abg  Zarifi, 3.5 pointer dy. huhu untung mak dy. hehe 

Macam mana pulak aku nanti 22hb. mcm sure je result SPM keluar time tu
omgggg -.-

 -.-

kbye

p/s : Cepat sikit 28hb. duit dah kering -.-

No comments: