Click here for Myspace Layouts

Wednesday 2 May 2012

Budak Habis Sekolah^^


Okayy. aku tahu, rindu bapak nak mati dekat aku? arr hahaha! tak payah cakap, aku dah tahu. kbye
hehe Assalamualaikum korg, gila lama aku tak menghadap blog.. last aku update time nak pegi ambik result bukan? omg. jangan tanya result aku berapa A? tak de jawapan unuk korg. haha!  k cite pasal ambik result, result xde la gempak sangat mcm result korg yang 10A 20A tu.. haha! gila pandai korg. aku nak capai  1 2A pun susah ya amat. Rezeki masing2 okay.

So sekarang aku tengah tunggu Result UPU. upu tu ape? err UPU tu yang pengambilan student IPTA rasanya. haha! aku sangat la mengharap untuk ke IPTA. tapi takde la mengharap gila aku banyak apply course dekat Politeknik. aku rasa tak sure je nak masuk U. serius xde keyakinan langsung. Tapi tengok la nanti 7hb aku rasa result keluar.

So far aku ada banyak dpt offer study dr Kolej & Universiti Swasta (IPTS) bangga jugak la. Result aku layak untuk ke Universiti. haha! -.-'' then skrg aku tengah excited dgn KPTM. hope dapat lah. KPTM bg aku okay. kalau yang ambik course under Uitm mcm cerah sikit kot peluang nak masuk U untuk buat degree. btw aku tengah pikir nak buat diploma dulu.

Bebudak classmate aku semua dah on the way nak sambung, Aku je yang tak pasti lagi nak pegi mana. huh!  Bebudak sek aku ramai yg dpt Matrikulasi & form6. tp ramai yang nak pegi form6. katanya dah mcm U. apa2 je ar. aku tetap tak berminat nak pegi form6. serius! org cakap kena study hard gila babi la kalau masuk form6. bukan maknanya masuk U or kolej tak payah study hard tp... tah laa... aku tak berminat! lol

Banyak benda lagi aku nak bagi tahu korg. hehe sila dengar ok. err aku still lagi kerja dekat tempat yang sama sebelum ni. Aku boleh bertahan kerja situ dr bulan 1 rasanya. omggg. kalau org lain keja sebulan dah blah.. sokay la. aku pun dah mcm nak behenti tunggu masa dan lihat jek -.-

Si Anis surat KPTM dy dah sampai rumah.. ayoo aku bila lagi.. cepat la hantar surat tawaran. aku gila semangat nak study :P er aku apply KPTM semua xda yang dekat. haha! Aku apply Kptm KL, Bangi,Ipoh.
Aku nak stay sana balik mcm dulu. ar busan sudah stay sini. Ok jelous dengan si Yaya and Anis diorg confirm2 je dpt KPTM. tak pe Rezeki masing masing :D

Okay bye !



p/s : Dah berazam nak study betul betul lepas ni.. :)  betul keee -.-'


No comments: