Click here for Myspace Layouts

Saturday 25 June 2011

busykan diri ^^

Salam semua ,,

hoho panasnya petang ni. =.=' humm aku baru jek bangun tido .aku tido tadi berpeluh2 ! ngekk. kipas on jek.. tapi dy pegi arah lain .. ngeeee. agak mengecewakan -.- n aku tido petang nie. setelah sekian lama .. xpenah tido..  rasa mengantuk sangat2 .. ( ada korg kesah ke? )


oke. then lepas bangun tido tadi mak n ayah aku balik.. diorg pegi ambik sis aku .. sis aku baru balik kem apa benda tah . at merbok . n mak aku cakap tadi ayah Arsyad da xda.. =.= humm.arsyad tu mmbe form aku la.. rumah dy xda dekat sangat dengan rumah aku. tapi aku tahu la rumah dy .. dulu suka study ngn dy .. oke ayah dy meninggal sbb kencing manis. huu padah kan.. ayah dy kencing manis teruk mak aku cakap..  btw .. al fatihah untuk ayah kau Arsyad ..


oke. esok ada hari jaya waris . korg tahu tu hari apa? malas jek aku nak explien kat korg .. esok mak bapak student sek aku kene datang sek ambik result exam hari tu . OH NO!!!  result aku dah mcm haremmm. huu takot nya .. esok mybe mak aku yg pegi ambik. ayah abah aku? ohh. ayah aku tu busy kalah Tok Najib ! hari ahad pon kekadang keja.


n minggu ni, sumpah busy gegila ah .. humm nama pon sekolah maklum la kan.

ahad : hari jaya waris (huuu)
isnin : pagi ,ada bangkel jawab paper (spn)  kat smk. sg. layar . 
          petang ada raptai untuk hari balapan dan padang.
selasa : hari kejohanan balapan padang . ^_^
rabu : holiday !
khamis : sek seperti biasa . =.='

oke. actually xda busy sangat aku jek yang buat teruk !  haha :D



korg layan jap lagu minah ni. :)

chaw.

No comments: