Click here for Myspace Layouts

Monday 27 June 2011

Perempuan join ke?

Salam... n selamat tghari semua ..
tengah lunch keh ? huh

humm. kejohanan balapan n padang sek aku akan mula
pukul 2 jap g .. oke.. aku baru jak call mmbe aku
hafis maula, aku tanya dy .. pasal budak yang nak kawad jap gi..
dah cukup orang ke x.. dy cakap cukup.. n
geng perempuan JOIN jugak .. =.='

sumpah cakap aku rasa menyampah bila dengar diorg tu join!!!

bukan aku pentingkan diri sendiri .

tapi aku rasa menyampah sbb semlm diorg dah buat hal kelmarin
n hari ni diorg join balik.. mcm haremm je!!
mybe cikgu terpaksa ambik diorg untuk bg cukup kan 33 org untuk kawad ptg ni..
huhu. aku anti diorg lah. serius !

xpeh apa pun .. nak tengok jap gi .. diorg tuh ..
oke. aku still semangat untuk jap gi .. ^_^


bye !


No comments: