Click here for Myspace Layouts

Sunday 12 June 2011

i'm backkkkkkkkkkk :D

Salam.
 korg miss aku bukan? (:
haha.

oke, korg bt ape jek? sihat agaknya?
humm. asa malas gile nk bangun pegi sek pg td.
maklum la. Kedah da mula sek hari ni. =.=

oke. semlm pukul 2. baru sampai uma.
baru balik Pahang.
 pegi uma pakchik aku *yg baru kawen
uma dy kat felda ape tah =.=
uma felda jgn cakap la.
masuk dalam gile kot.
btw. best lah. (:

tapi
rasa cuti 2 minggu ni mcm xcukup jek.
hihi. aku ni kan. xsedar ke.
bulan 8 da nak trial kot.
tp . stail mls jek nk pegi sek.
alah serius ckp. aku bukan stail ponteng sek.
n dalam setahun dalam 3 or 4 hari jek aku ponteng.
baik kan?

then semalam da balik.
pg pegi sek. n lewat jek pegi sek pg tadi.
erghh. cikgu pon faham. student dy still dalam mood CUTI sek.
oke. n td kan. da pegi sek. pagi td ade perhimpunan rasmi.
n bila jumpe mmbe. tengok diorg asal semua rambut numbe 3 jek.
huhu botak . HAHA.
aku xtahu la. ape punca semua tuh,
n tahu x. td . sebenarnya kan. td cikgu nak tengok semua student
potong rambut numbe 3.
=.='
patut jek . td asa mcm kat sek Henry Gurney jek. hahaha :P
ye la. mcm cite Juvana kat tv3 tuh.. huhu
semua botak jek. haha
n td time da habis perhimpunan .
skuad baju biru sekolah mula la. g jga kat pintu kuar dewan.
rasa terhormat jek td, HAHA.
oke. n td mmbe ckp.
''zeeyad rambut hang mcm panjang jek''
aku ckp
'' ngee mna ada. boooo. rambut aku mmg mcm ni''
haha. tunggu lagi. sikat tepi ar rambut.
skema jek semua. haha :D

n last.

Hazama !!!!!!!!!!!!!!!!!

 TAHNIAH kat kau oke?
huhu
Juara AF9. hihi
kawwwtimmmmmmmmmmmmmmm (:



offline

No comments: