Click here for Myspace Layouts

Sunday, 19 June 2011

PERCUMA o.O

Selamat hari ahad semua =.='
korg aku tengah jelous
dekat bebudak sek aku yang hari ni ,
diorg terima netbook 1Malaysia dengan
 PERCUMA !




waaaaaahhhhhhhhhhh !

bukan budak sek aku je .. tadi ade jugak bubudak sek
lain yang datang sek aku ..
just nak ambik netbook tue..  O.O'

hoho ... bestnya .. percuma kod ?
korg xnak?  n mybe korg ade yang dah dapat kan?
okeoke..
lantak la. xbaik aku nak jelous2 ngn diorg ni..
huhu

syarat yang aku tahu , untuk DAPATKAN netbook yang percuma ni,
diorg tengok gaji makayah ..
bawah 3000..
sokey .. =.='

n then esok hari last hantar keja kursus PSV .
 huhu
aku hampir siap ......... -.-'



p/s : petang yang panas -.-






5 comments:

SyahmiFikri said...

wah! semua orang mudah ..

dak2 sekolah pon dah ada laptop.. zaman kitorang dulu... berlumba2 masuk library.. =)

Aisyah Aina said...

best nya kalau dapat..
patut lah cikgu2 kat sekolah pernah cakap pasal netbook free ni...

tak dapat :'(

ziyyad fahmi said...

shami fikri : huhu .. nak msuk libry for on9 keh .. hehe ye .. skrg da mudah .. cuma bijak ke x guna peluang .

aisyah aina : hoho .. ye ke? humm .. sy pon ade mintak,, hee. tp. tahu x.. time cikgu pgil name sy utuk terima kelmarin .. sy xhadr sek ah time tu .. rugi kan? =.='

Edy Fee said...

online 24 hours la

Ziyyad Fahmi said...

edy fee : haha tahu xpe :D