Click here for Myspace Layouts

Tuesday 21 June 2011

p e n a t

Selamat selamat semua. =.=

oken aku tahu korg miss aku ? okeoke. haha :P

humm.. bt apa jak?? korg sihat ? hoho dua tiga hari ni aku terlalu n sangat busy + kalut untuk siapkan kerja kursus PSV untuk SPM. huhu =.='  n pg tadi aku dah hanta kerja tuh.. aku dah penat n da tak larat nak ngadap kerja yang xpernah siap tuh .. sumpah cakap kat sek memang semua student fom5 yg ambik subjat PSV akan setiasa USUNG / BAWAK  paper2 kerja ni.. hoho harapan n bajet aku A ngan kerja yang menyeksa tuh.. -.-' maklumla .. aku budak laki yang petama hanta kerja tu .. (dlm cls aku la) hihi ..  bagus x aku? :)

then kelmarin n hari ni ade saringan sukan.. hoho aku terlibat pun tahun ni.. xda acara yang cikgu nak kan aku.. haha (jujur nya) okok.. actually bukan cikgu panggil aku untuk wakil rumah sukan untuk saringan tu.. tp aku yang xnak .... huhu :'D tah la.. tahun ni rasa malas nak ambik bhg .. oke.. rumah sukan aku nama bandahara .. hoho bendahara warna

 <3
n petang tadi aku pegi sek.. dengan semangatnya nak pegi kawad .. hoho.. kawad kadet polis.. untuk hari sukan ah .. korg nak tahu x.. yg pegi td lelaki ade 5 org .. n perempuan dlm bapa tah.. ramai sikit laa.. ngn 5 orang nak kawad apa bendanya ... =.=' mcm buang masa jek kan? oke. dengan pantasnya aku blah dari situ .. aku pegi padang .. kat padang ada saringan sukan .. n tadi ada final 4x 100 meter.. n 400 meter.. huhu aku dengan semangat pegi sokong /  jerit / bt kecoh kat khemah rumah aku bagus .. huhu tadi da ade 3 emas..hoho.. n pgi tadi yang aku tahu dapat 1 emas.. dr lompat tinggi .. budak fom4 tu nama apa aku xpasti ..  dy memang terbaik la.. pecah rekod sek .. n bt rekot baru .. huhu 

26hb ni hari jaya waris .. hoho makbapak pegi ambik result exam baru2 ni .. =.=' ** badmood jek dengar sal result .. -.-' HAHA  pagi tadi time ayah aku pegi hanta sek.. pagi2 buta kan.. dalam keta boleh jek ayah aku tanya sal result .. ngeeee :'D 

oke esok siap untuk kena dengan cikgu zainurin .. sbb? sbb tadi kan ada cikgu baru masuk kelas aku .. dy ganti jek .. time tu subjet sivik je kot -.-' . n tadi cikgu tu mintak ah kuar buku .. actually kelas aku kan.. mmg ramai budak kelas aku buku sivik xwujud =.=' haha..  nt tadi ada clsmate aku ni.. dy ngah marah kat mmbe kls aku jugak la.. tapi cikgu ingat clsmate aku tu marah n maki dy .. hoho cikgu tu dengan emonya.. dy marah n tengking .. tp dy slah faham sebenarnya.. hum.. nak tahu x.. cikgu tu menangis n kuar kelas aku??? -.-' cikgu baru macam tu la.. xcukup praktikal kot .. kami kan fom5.. kami tahu la.. nak respect cikgu n sapa2 pon laa.. tapi cikgu tu yang salah fahamm.. hoho .. arhh abaikannlah~ 

mengantuk x dengar aku cite? oke nite alllllll :)


No comments: