Click here for Myspace Layouts

Tuesday 21 February 2012

Kerja yang membosankan dan amat bosan -.-


Assalamualaikum :)


 Hye guys. petang semua. waktu waktu mcm ni selalunya semua org tengah membuta. haha. aku je tengah mengonline -,- korang buat ape je hari ni? aku kerja jap g. pukul 6 -.- okayy sangat la tak mood bila cakap pasal ''kerja'' 

Korg yang dah berkerja. ade sifat mcm tu tak? err ade budak fb cakap, si Hizubir budak uitm. dy cakap aku kalau dah besar nanti tak tahu laa. dah malas nak kerja -.- sekarang sementara kerja part time pun aku malas. hehe serius. aku cepat bosan dgn tempat and persekitaran aku. sangat la cepat -.- kalau mula mula kerja dulu. semangat bapak nak masuk kerja. tapi hari ini. tuhan je tahu~ 

Sekarang si Anis dah join aku kerja.. by the way rakan rakan dekat sana ok je. si Shafiee, Asraf, Dasuki, Anis, Adiba, Faiza, Kak sara,Mimi, Farra, Amera, Kamal, Abg bob dan lain lain lagi ==' *kenape menguap tu? hahhaha mengantuk ke? okayy. aku tahu. sangat la korg bosan dgn entry kali ini -.- haha Actually tak tahu nak merepek ape. saje je nak update :P 

Nanti cuti nak g bowling. Kak sara cakap nak g training main :P haha. Tesco ade buat game bowling bulan Mac ini. bajett jee. kitaorg paling semangat. HAHA dah ada group sendiri pun :PP Aku, Shafiee Kak sara, Mimi . hoho 

Setelah aku sekian lama tak short duit. haha. baru baru ni. aku short rm30 then semua budak baru mcm teruja. haha femous kejapp. :P ye la.. bagi aku setakat short rm30 tak kesah sangat punn. Tak rugi mana Tesco tu kalau hilang rm30 :) 

Tiba tiba rindu dekat classmateeee. :) rindu nak mati taw takkkk. huhh 


okayy bye 



1 comment:

ZWAN SABRI said...

Aku penah keja masa time tunggu result SPM dulu.. walaupun keja 2 bulan je, tp rasa macam dah keja 2 tahun.. mmg sumpah rasa malas bila keja.. HAHA