Click here for Myspace Layouts

Sunday 12 February 2012

Shopping $.$


Morninggggg dan Selamat Pagi :)


Over tak ?


Mimpi ape tah semalam . pagi ini lepas subuh aku tak tido. huhu bangga jugak laa.. haha kalau tak. lepas subuh mmg akan tido sampai tgh hari :P

Biasalah budak dah habis sekolah. bangga lagi. ko ade? 

Ramai budak remaja sekarang ni yang xhabis kan sekolah. Ade jugak clsmate aku. boleh pulak time form 5 setahun dy tak datang sek tapi dy daftar sekolah so nama dy di daftar untuk exam SPM lar.. Time nak exam SPM. dy datang untuk ambik paper . mcm tak da otak jee -.-'  okayy nak cakap ape pun . dah berlalu pun zaman aku sekolah. 


Btw sekarang sedia korg maklum. aku telah berkerjaya sekarang. haha jangan la tanya aku kerja ape. hahaks. anyway. dah dapat pun gaji pertama. bertapa nikmat. tuhan je yang tahu. tapi tak g ''tekan'' duit lagi pun. Banyak benda nak buat dgn duit sekarang ni. Aku dah rasa bertapa susah sangat nak cari duit. Time sekolah dulu. senang je mintak duit dekat mak bapak. skrg tahu la. susah senang :)


And bulan depan . member kerja aku nk ajak hangout. weeee nak g Penang? err okayy tunggu gaji lar. haha. sekarang dh takde duit pun . Masa untuk habiskan duitlah. 

Sekarang jugak. bebudak tunggu result SPM macam aku. tengah sakit kepala fikir fasal UPU. UPU adalah Unit Pusat Universiti. Aku pun tak tahu nak explien pasal benda ni. yang aku tahu. kena isi. course and IPTA . Kalau boleh. aku nk tunggu after dapat result T.T tapi ramai member2 aku dah isi -.-' semangat giler mereka. yang aku ni. tak tahu nk ambik course ape ==' 

Ada clsmate aku tanya. Kalau tak isi UPU ni. gelap ke masa depan ? bagi aku. tak tahu la. hahaha :P Ramai clsmate aku tak ambik kisah ngn benda ni. Aku pun mcm tak ambik kisah actually. tapi kakak2 aku yang suka tanya fasal benda ni. so aku terambik kisah -.-

Japg nak keluar dgn Asraf. huuh 



okayy bye . takecare :)

1 comment:

Ziyyad Fahmi said...
This comment has been removed by the author.