Click here for Myspace Layouts

Tuesday 7 February 2012

Kehidupan budak 18



Asslamualaikum ><



Walawehh. rindu gila lah . agak sebulan tak hupdate kan? okayy korg kena faham aku. aku busy berkerja sekarang ni. haha. sengal je. 

Btw baru balik keja je nih. pukul 12 td. aku pun tak tahu aku keja ape. habis pukul 10. tapi pukul 12 baru sampai umah. haha .. Aku rasa tak sabar untuk terus hidup bebas. Aku nak hidup bebas mcm org lain. sebelum ni aku bebas la jugak. tapi xde mcm lepas habis sekolah ni :P habis sekolah boleh balik uma pukul 1 pukul 2.. kalau time sekolah habis cls tution pukul 11 dah ada rumah. 

Aku tak tahu nak merepek apa act. Korg sihat? aku sentiasa sihat. hoho. Tadi  pegi hang dgn kawan2 kerja. si Shafii, Asraf, Dasuki, Zani,.. si faiz je tak join. esok dy keja pagi pagi buta. haha. aku cuti esok. lalala mlm ni nak online sampai lebam. O.o

Hari ni takde la tekanan sangat dekat tempat keja. costumer tak banyak sangat. tapi Q la jugak -.-' aku Over 13 hinggit tadi. wahaha duit sape tah aku pulangkan balik. nasib korg la. :P

Aku dengar banyak cerita pasal result SPM nak keluar. ade yang cakap hujung bulan ni. ade yang ckp bulan 3... sangat lah cuakkkkkk. Hope segalanya okay :)  Kawan2 kerja aku semua budak best student. aku je ngekk sikit. diorg target result nanti semua power2 -.-'' aku je... tak berani nak target sangat sangat. =='

okayy lah. korang sila la perasan . blog aku bertukar wajah bukan? haha. sengal je. mcm over tak ? act bukan aku yang edit. aku hanta kedai yang edit. wahaha. okayy lah. dah nak offl . 


byebye :)



No comments: