Click here for Myspace Layouts

Wednesday 24 August 2011

Bulan Ramdhan. Bulan Bertaubat ^^


Salam semua. selamat malam. huhu

asal perut buncit lain je tu? haha! korg melantak ke tdi? hahaks

btw aku tengah busy nak cari contoh lukisan untuk esok! esok aku exam PSV (seni)

huhu. (bajet pendai lukis je) 

soalan untuk esok dah dapat. banyak2 soalan. aku cadang nak amek soalan numbe 4 kot ==' 

soalan mintak buat kan, 

fantasi di angkasa lepas. then ada bulan. ada sebuah kapal betuk bujur telur then ada kelipan bintang .__.

dengar mcm bestttt!!

so aku malam ni saja nak cari kat google pic or contoh lukisan, ton warna n segala lah :D

lepas aku cari tadi. aku rasa kagum sangat dengan ciptaan tuhan ini :) aku rasa mcm lain ja. aku rasa selama ni aku hidup mcm xda amek tahu sangat pun sal angkasa2 lepas ni. (bulan segala)

aku da study sal bulan malam ni. 

huhu mesti cantik kan kalau usya bulan malam2 nih.. wahh romantikk siall XD

rasa mcm nak bertaubat ja. haha aku rasa mcm nak dekatkan diri dengan tuhan. 

bukan maksud aku selama ni aku tak pernah dekat pun dengan tuhan. btw aku nak baiki diri sendiri lah .__.

tetambah dalam bulan Ramadhan ni ^^

okey la.aku nak sambung keja lah :D kalau aku onl mmg tak ingan dunia XD


BYE



 
p/s : eh rumah korg ada tak benda ni?

2 comments:

i'm shin... i'm inesen said...

selamat meneruskan ibadah puasa ek!!

ziyyad fahmi said...

huhu oke. thx.. u too :)