Click here for Myspace Layouts

Friday, 26 August 2011

EEE sabor je lah -.-'




sakit telingalah 

dengar lagu raya sangat sangat !__!

taktahu kenapa -.-

btw abah bgtau. nak balik kg esok -.-

tuhan ja tahun apa perasaan aku.

acely rindu nak raya.^^

 tapi tetiba ja tahun ni

rasa macam mana tah . grr

rasa lain ja. rasa tak da hati nak raya -.-

then

ngah tunggu kakak aku balik 

dy study at Sg. buloh 

dy naik bus pukul bila pun aku tak tahu -.-

moga selamat sampai.


mak aku ngah buat kuih raya kot -.-'

adik aku ngah buat homework

aku ngadap lappy (kuasa pulak nak kemas rumah)




bye ._.



p/s : korg yg puasa tak penuh
 jgn nak buat muka tembok nk raya. 

9 comments:

Saddila said...

kahkahkah . comel gile ayat2 kat entry .

selamat hari raya ziyyad zahari :)

ziyyad fahmi said...

hehe selamat hari raya jugakk. hee nak duit raya ^^

~belog gadis~ said...

sabor sabor. takut bebeno bace entry blog ni. hangin jee. hehe~ slamat hari raye ye. (:

ziyyad fahmi said...

hahaha. =.='

muhamad hanif said...

selamat hari rayyyaaaa !!!

ziyyad fahmi said...

kau pun. selamat hari raya jugakk :D

Aisyah Aina said...

biarlah buat muka tembok pon janji dapat raya lepas tu dapat duit raya...haha

selamat beraya wehh....selamat sambut merdeka ;D

Azroy Kassim said...

jgn lupa ganti puasa..

ziyyad fahmi said...

Aisyah Aina : haha . ko mmg . weih dtg uma . nak duit raya^^

Azroy : haha . :)