Click here for Myspace Layouts

Friday, 26 August 2011

emo emo emo emo emo


korang ada perasaan tak ?



sumpah plus serius 

aku rasa macam tanak raya ja tahun niiiiiiii !!!

aku tak da perasaan langsung nak raya tahun ni

*baju raya pun aku x pegi beli lagi
aku malas nak kuar

lagi pun sekarang cuaca x penah nya cantik

asyik hujan jaa =='

sumpah tak boleh nak kemana =='

ee bosann. raya tahun ni mcm xda papa. 

kenapa tak hari raya ni aku sekolah ja.

boleh pegi sekolah . btw da nak exam =='

dah aa tahun ni raya kat penang!

kat sana pulak nnti sepupu sepapat aku TAK BALIK lah =='

famly aku ja yg ada nnti :(

ee tak guna punya sepupu  >.<

grr 

raya ke 2 - 4 

ada manusia nak dtg rumah aku (eeee rimass)

diorg nak dtg tumpang tidow (eee lagi rimas)

tak suka la .org datang reramai nak menyemak rumah aku mcm ni.

kawan2 aku nak datang raya nanti mesti tak bole =='




ni semua perasaan aku sekarang.

aku tak tahu nak cakap kat sapa. :(






bye




p/s : siall 


7 comments:

..cik gugu.. said...

kau sek mana adek weyh ?? (-_-")

ZWAN SABRI said...

alaaaaa, janganla camtu.. hari raya kan hari untuk meraikan kemenangan kita.. xmolah sedih2.. kena la happy.. chill k.. ;)


MySuaraBlog: Golongan Apakah Kita?

ziyyad fahmi said...

cikgugu : hahaha sklh at sini2 jaa =='

zwansabri : haha. aku peduli sngt ke . ee menyampah :(

~belog gadis~ said...

bawak bertendang bawak bertendang ngan tetamu nanti yer. hehe

ziyyad fahmi said...

belog gadis : hehe oke ^^

Mohammed Faizal said...

selaamt hari raya....relax sudah...kan hari raya

ziyyad fahmi said...

thx yaw :) slamat hari ry jugakkk =='