Click here for Myspace Layouts

Monday 4 July 2011

hampeh -.-'

Salam semua ..

humm.. 7hb ni (khamis) aku dah nak kena hanta cawan
yang kerja kursus PSV aku yang untuk SPM ..
so aku sekarang pagi petang malam ngah ngadap cawan yang nak
kena lukis corak . warna ..

actually aku online malam ni nak buat keja tu la..
nak cari kat internet la bg mudah kerja aku kan..
tapi hampeh je.. sumpah begang erghhhh >.<

aku search
cara/ langkah membuat corak pada cawan
tahu dy naik apa
cara membuat kek cawan

=.='
tension akuuu
sumpah mmg xkan siap la keja ni kalu mcm ni cara ..
mesti budk kelas aku dah nak siap benda ni.. huhu

n aku dah buhsan mengadap benda yang sia sia tu
baik aku pegi on FB. haha :D

kesah sangat aku :P




 motif letak lagu ni :
xpasti.



p/s : pagi tadi ngn bebudk kelas aku asyik cakap pasal Malaysia menang semlm je.
hoho GO MALAYSIA!



nite :)

No comments: