Click here for Myspace Layouts

Saturday 30 July 2011

yeyeh Puasa :)

Salam semua ! selamat malam.. huhuhu

hye jom tido ! aku tengok mata ko merah mcm pontianak dah. haha

bawak2 la g tido ok..

acely aku dah nk tido. tapi saja. nak update, pasal puasa. wahh

PUASA !

hmm. sumpah tahun ni aku TAK rasa langsung MOOD nak puasa. grr sbb apa ha?

sbb aku tak ada perasaan ke? haha! grr

aku rasa biasa ja . yang orang lain, dah wish selamat berpuasa kat Fb. huhu

lantak diorg la. bukan kacau aku pun.! haha

then esok niat dihati yang suci ni nak g melawat Yanti. tapi banyak pulak masalah n halangan esok.

ok xapa..  hari lain ada lagi. insyaAllah kami pegi tengok kau ye yanti. miss kau lah! :)

ok nak tido !

eh jap! kalu esok nak puasa malam karang ada kan pengumuman puasa dari Atok ni

 
ni Atok angkat aku :)


kalau dulu, time bebudak. kalu time mood nak puasa. mesti datang depan TV buat muka excited nak dengar Atok ni explien pasal puasa. haha!

tapi sekarang. notime lah. =.='

oke lah semua.

Malam :)


p/s : thz puasa . disebabkan puasa, dapat cuti sekolah 2hari. ahad n isnin wahaha! korang ada?

No comments: