Click here for Myspace Layouts

Thursday 21 July 2011

Sultanah Asma School Band


Sultanah Asma School Band, Kedah (SASBAND)


Says : Congratulations!
 SASBAND :)

oke semua.
baru2 ni diorg join
NATCOMP 2011
then diorg menang kot ?

huhu hebat kan diorg ?
korg tanak tanya ke sekolah diorg tu kat mana?
hahaha!
Sultanah Asma School ,  Alor Setar
KOT !
Alor Setar kat mana wei?
kat Kedah la derr. haha! :DD
huhu. bangga gila aku stay Kedah !
korg jangan jeles.

eh diorg ni sumpah hebat la!
pegi jaa mana pun. kalau x menang, memang xsah.
Maksu aku Ustazah kat sekolah tuh..
well emak menakan aku jugak salah sorg warga SAS. :)

sekolah ni semua perempuan.
kalau la ada lelaki kann.kann.
mesti bapak aku dah hanta aku masuk sek ni,
bhaha
nak jugak aku sekolah hot mcm ni,
aku suka band2 ni.

nasib sekolah aku tu xda band ja.
aku masuk Kadet Polis. haha!
oke. aku tanak merepek panjang.



btw congates yaa yaa yaa :DD

bye !




p/s : nak sambung tengok Bola ..
go Malaysia !!! <3

No comments: