Click here for Myspace Layouts

Wednesday 20 July 2011

Kadet Polis Forever


Assalamualaikum semua. selamat petang. =.=

penat gila balik sekolah tadi. huhu balik2 terus masuk bilik then tido ZzZZZZz

grr n bangun2 g mandi , n kakak aku dah nak balik kolej. lepas balik cuti 3hari =.='

(sumpah korg tak tnya)

oke. hello semua~~ buat apa ja petang ni? yoohuu esok aku cuti! >.< bestnya bestnya -.-'
grr gila gedik aku ni kan?

huhu :( sedeh gila kot time  kawad tadi. OMG. kami banyak sangat buat salah step. n tadi sumpah rasa kecewa gila la. rasa penat kami turun kawad selama ni, mcm sia2 ja.serius laa. sedeh gila. aku xda mood terus lepas habis kawad tu. kami banyak buat salah mybe sbb buat persediaan lewat. 2 hari nak lawan baru turun padang. n tak serius la time tengah training petang2 tu. cikgu dah bg suport. kami ja yang buat salah.

semua salah kami. =.=

then tadi ada ckp congrat kat Ain, dia sarjan KRS Puteri sbb diorg menang td. n comment dgn dia td. hoho tadi aku balik awal sebanarnya. habis pukul 2 kot. aku balik kol 1. then td Ain cakap kadet polis numbe 3 ^^ numbe dua pengakap kot or bomba

omg. tak mungkin lah. kadet polis numbe 3, aku tak percaya sangat2. mmg tak mungkin. :( sbb aku dah down gila pas kami habis kawad tadi. malu sangat dgn semua org. mesti ada org cakap. apa la kadet polis ni. teruk nyaa huwaaaa :(

btw. aku rasa sedikit HAPPY sbb ain cakap numbe 3. but bila aku teringat balik time td. rasa sedeh sangat. kami dah hancur kan segala2nya yang kami rancang. :'(

oke. aku ni suka mmg buat gila feeling. (haha) rasa sedeh jugak sbb ni kali terakhir aku kawad kat sekolah. maklumlah tahun depan dah tak sekolah. :'D sayang gila kat KP sekolah aku!


bye!


p/s : malam ni aku tak join tengok wayang kulit. dah xda mood nak pegi.

No comments: