Click here for Myspace Layouts

Friday 8 July 2011

Kenapa Sekarang ?

Salam semua ..
selamat tengah malam buta ^^
hehe
buat apa jek semua ?
sihat hendaknya :)

err
sekarang !
sekarang aku sangat la busy
dengan kerja2 kursus untuk SPM tu XD
n nak tahu x?
sekarang jugak banyak pulak problem aku dapat =.='

KENAPA SEKARANG AHH ?

ya Allah ya Tuhan ku ..

semalam moto aku buat hal pulak :(
dah la nak gerak susah xda moto tu :(
(mcm la xda moto lain =.=)
nak pegi sekolah :(
nak pergi mana2 lah ..:(
pergi kelas tuisyen :(
whatever la.

gerak ngan kereta la ^^^^
hmm..
kat rumah ada kereta dua.
nak pinjam kereta abah satu la ^^
boleh ke?
(dah tahu jawapan dy , xpayah nak gatal =.=)
=.=

nak guna moto mama ..
nanti mak aku susah pulak nak gerak =.=
dah la mak aku busy kalah Makcik Rosmah Mansor ~~
ngeee

errrr
kerja SPN aku !!
dah xsiap lagi !!
14hb ni dah nak kena hantar =.='
ouhh nO!!!
nak buat , paper A4 xda la.
tu la xda. ni xda =.='

pastu

hari ahad depan nak kena hantar cawan alah tu !
xsiap kaler lagiiiiii :(
kaler ada kat rumah si Sharifah =.='
satu lagi masalah ~~ :'(
nak pergi buat kerja rumah Sharifah susah lah !

oke. xpa. aku sabar jek lah .
esok dah nak hantar moto masuk hosp.
aku xtahu moto aku tu sakit apa benda =.='
(kat sekolah aku xpernah study moto2 ni)

n pg tadi tanya si Wan ..
dy cakap apa benda tu kat enjin jadi apa tah =.='
n mlm tadi aku try nak start,
apee pon xboleh >__<'
errr
nak jeritttttttttttttt !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

pagi nanti nak kena pergi sekolah lah
ada test PAI .
hoho
dah study Ziyyad ?
err dahhhh kot  =.= '

pagi nanti pergi dengan Wan ..
dy nak datang ambik aku ^-^
thanks Kawan !
=.=

adik aku pulak balik ..
pagi tadi .. abah pergi amik kat hostel.
motif balik just nak guna internet
 nak buat keja apa benda tah.
kat Mrsm dy xda pc ke kat perpustakaan?
kat Mrsm dy xda ke kemudahan
untuk student buat2 kerja internet ni?
Xda ke semua2 tuh -.-
esok petang dy blah balik Mrsm dy .

adik aku form 1.
tapi dy suka buat kepala.
biar la. Mrsm bapak dy >.<
actually minggu ni dy x boleh balik .
suka hati mak bapak dy.
dy mintak balik.
=.='

then

aku nak sambung tido balik lah :DD
rasa penat la hari ni..
n aku tido awal malam tadi ..
pukul 11. =.=
n pukul 3 terjaga =.='
dengan pantas aku kuar bilik
n datang on wifi n ON9. :P
hehe
xbole blah :-/

bye :'D






No comments: